ניהול רשימת המשתמשים בארון

מערכת הKEYWATCHER מאפשרת מספר כלים לניהול המשתמשים בארון, להלן הסברים בנושא:

מטרת כלי ייבוא המשתמשים מאקסל היא להגדרה ראשונית של המשתמשים, משום שמידע לגבי קוד הכרטיס לא יכול להיות שמור בו.
כאשר מבצעים "ייבוא משתמשים" מקובץ חיצוני, הגדרות הכרטיס מתאפסות (ולכן ככל הנראה נמנעה הגישה למשתמש לאחר ייבוא מחודש של הנתונים מהאקסל), ויש צורך להגדיר את הכרטיסים מחדש.
לאחר ביצוע של ייבוא משתמשים ראשוני, יש להשתמש בטבלה של האפליקציה, ולא לייבא מחדש משתמשים קיימים.

ניתן לשמור גיבוי של הנתונים כקובץ מערכת, וזה יאפשר שחזור של נתוני כרטיס במידה ויאבדו (באמצעות הפקודה "קובץ>גיבוי בסיס נתונים של ה- keywatcher).
על מנת לשחזר את המידע המקורי (במידה ומידע חדש פגע במידע השמור בארון), מבצעים "קובץ>שחזור בסיס נתונים של ה- keywatcher, ואח"כ שליחת* בסיס הנתונים לארון. פעולה זו גם עושה אתחול לארון באופן אוטומטי.
*יש לבצע שליחה ולא סנכרון, משום שהנתונים שיובאו מהגיבוי ישנים יותר מהמידע החדש שקיים כרגע בארון, אותו אתם רוצים לבטל.

בנוסף, באמצעות כלי הגיבוי ניתן להעתיק מידע משתמשים מארון לארון באופן הבא:
  1. הגדירו את כל המשתמשים והמפתחות שאתם מעונינים בהם בארון הקיים (ארון ה"מקור").
  2. רצוי לבצע גיבוי של בסיס הנתונים של ארון המקור לפני המשך ההגדרות.
  3. מגדירים מערכת keywatcher נוספת באפליקציה באמצעות "הגדרות keywatcher" > הוספת מערכת keywatcher חדשה. מערכת זו מיועדת לניהול הארון השני.
  4. מגדירים מערכת חדשה הזהה בכל מאפייניה לארון הקיים, אבל עם שם חדש (שם מערכת, מספר ארון, אופן תקשורת) באופן המקובל להגדרת ארון במערכת. שימו לב כי מספר הארון וכתובתו (IP) צריכים להיות זהים בשלב זה לארון המקור.
  5. לאחר הגדרת ארון המטרה באפליקציה, נכנסים לניהול בסיס הנתונים של הארון החדש (באמצעות טופס בחירת ארון לניהול). שימו לב שבשלב זה בסיס הנתונים של הארון החדש אמור להיות ריק מכל הגדרה.
  6. מבצעים ייבוא של בסיס הנתונים השמור בארון המקור, אל בסיס הנתונים באפליקציה של הארון החדש. האפליקציה אמורה להתקשר לארון המקור, ולקבל ממנו את בסיס הנתונים שהוגדר עבור הארון הקיים.
  7. כעת נחזור להגדרת מערכת הkeywatcher של ארון המטרה, נשנה את מספר הארון וIP לפי הנתונים הנכונים של הארון השני, ונבצע שליחה של בסיס הנתונים המלא אל הארון החדש. פעולה זו גם עושה אתחול לארון באופן אוטומטי.
אין תוצאות