משתדרגים! המכון הישראלי לאנרגיה וסביבה עם מנגנון ניוזלטר מתקדם

אחד מלקוחותינו הוותיקים הוא המכון הישראלי לאנרגיה ולסביבה. המכון הוקם ב- 1964, במטרה לקדם ולהגביר את הידע הטכנולוגי והכלכלי בנושאי נפט ואנרגיה בישראל. במכון חברות כל חברות האנרגיה, הכימיה והתשתית הגדולות במדינה.


פעילות המכון מגוונת מאוד וכוללת ועדות מקצועיות, מרכז מידע, מעבדה כימית הבודקת דלק, קרקע ומים, מרכז לטיפול בנושאים סביבתיים, יחידה למניעת זיהום מקורות מים ומרכז הדרכה, העורך סמינרים וקורסים בנושאי אנרגיה, דלק וסביבה.

על כן, למכון מידע רב ועדכונים שוטפים שהוא מרכז דרך אתר האינטרנט שלו. בין היתר קורסים שנפתחים בקרוב, חדשות מהתחום, מדד האנרגיה, מחירי הנפט ועוד.
בין המידע המוצג באתר, מופיעים גם הניוזלטרים הנשלחים לרשימת תפוצה של המכון אחת לשבועיים.



עד ינואר 2016, הניוזלטר היה נשלח לתפוצה כקובץ PDF, מה שהקשה על הצפייה בו בנייד. גם הצגתו באתר היתה פחות נוחה ונגישה, כי נדרש היה לפתוח את קובץ הPDF לטובת צפייה בו.
אך לאחרונה (החל מינואר 2016), בוצע שינוי באופן הצגת הניוזלטר באתר ושליחתו לתפוצה הקיימת. הקמנו עבור המכון לאנרגיה, מנגנון ייעודי לבניית ניוזלטר עם מבנה המותאם לצרכיו ואפשרות להפצתו דרך מערכת הניהול של האתר בקלות וביעילות.

מבנה הניוזלטר הינו אחיד וכולל בתוכו:
- דברי פתיחה
- מספר קישורים קבועים לעמודים חשובים באתר
- מה חדש במכון?
- ועדות המכון
- ימי עיון וקורסים
- אנרגיה בינלאומית
כל אחד מהסעיפים הללו נתון לעדכון ועריכה, כך שכל ניוזלטר שנשלח, מתעדכן בתוכן הרלוונטי לאותו מועד.

ניתן לשלב בו תמונות, תוכן סטאטי וגם קישורים לאתר המכון ו/או לאתרים חיצוניים. חשוב לציין כי כל המידע המופיע בו, נראה מצוין לא רק בצפייה במסך המחשב, אלא גם בנייד ובטאבלט.
למנהל האתר יש את האפשרות להכין את הניוזלטר, ללא הצגתו לציבור הרחב, כך שהוא יכול לעבוד עליו ולגבש אותו במשך מספר ימים ללא חשש שמישהו יצפה בו. רק לאחר שליחתו, הוא משלב אותו באתר עבור הגולשים.

היכנסו וצפו בניולזטר לדוגמא: דף אנרגיה 230.
מידע נוסף על מנגנון שליחת הניוזלטר תוכלו לקרוא בכתבה: פרהיסטורי או כלי היסטרי? הניוזלטר ככלי שיווקי.

כתבות קשורות