חזרנו מחוזקים! - כנס נגישות של איגוד האינטרנט 2016


" בהתאם לתקנות נגישות השירות שנקבעו ע"י נציבות שוויון זכויות במשרד המשפטים, כל אתר אינטרנט או תוכן  חדש העולה לאוויר חייב להיות מותאם ונגיש לבעלי מוגבלות. אתרים קיימים יהיו חייבים להיות נגישים החל מאוקטובר 2017 "

מכירים את הציטוט?
אם לא, אז חבל שלא באתם גם לכנס :)

אפקט מערכות החלה בהנגשת אתרי האינטרנט שלה כבר ב2015 וכיום אנו רואים את הנגשת האתרים כמהלך חשוב ובלתי נפרד מעבודתנו.
ב-21/12 התקיים כנס נגישות למעצבים, גרפיקאים ואנשי תוכן בחסות איגוד האינטרנט. כיוון ואנו מדריכים גם את לקוחותינו בתהליך ההנגשה ובהתנהלות העלאת התכנים באופן יומי, ראינו את נוכחותנו בכנס הזה כהכרחית.

בתחילת הכנס, טוביה שיינפלד מ- User accessibility, הסביר מהי נגישות, מהי הנגשה ועבור מי אנחנו מנגישים את אתרנו. הוא שילב במהלך  ההרצאה הדגמות קצרות לטכנולוגיות מסייעות שהמחישו לנו את הצד השני שבשבילו אנו מנגישים.

בהמשך, זך סיגל מ-A-2-Z העמיק בנושא החוק, התקן והתקנות ופרט אותם לדוגמאות ומקרים נפוצים.

בסיום הכנס עברנו יחד עם אסף קולר, יועץ לנגישות אתרים ב-Kull-Air Studio, על הנגשת מסמכי Office ו-PDF. נושא זה הועבר ללקוחותינו במהלך השנה על ידי הדרכות ודוגמאות ומניסיון, אנו יכולים לומר כי התוכנות עצמן באות לקראת מנהלי התוכן ומציעות כלים ידודתיים ונוחים לביצוע הנגשה במסמכים.

הכנס הציג לנו טכנולוגיות ושיטות רבות להנגשה, הוא חיזק בנו את חשיבות ההנגשה והמחיש את תחושותיו של הצד השני שמעוניין לגלוש באתרים אך אין לו את היכולת. יצאנו מחוזקים ומלאי מוטיבציה להנגיש אתרים לא רק כי חייב אלא כי זה חשוב!

ממליצים בחום לעקוב אחר ההמלצות והחידושים בנושא באתר נגישות לישראל וכמובן שנשמח לתת מענה במסגרת יכולתנו.


להדגמה וקבלת פרטים נוספים ליצור קשר עם ישראל : 054-2209086 או גוני 052-3136201

קרדיט לצלם: יוני מלכא


כתבות קשורות