מפות חכמות באתר הקהילה בפורטל ארגוני מעוף+ מותאם למועצות, מושבים, קיבוצים וארגונים


מערכת חדשה ועדכנית המבוססת על מפות גוגל מאפשרת להקים ולנהל מספר מפות באתר הקהילה. המערכת מתאימה ליישוב, מושב, קיבוץ, יישוב קהילתי, ארגון ועוד...

המפות, כחלק ממערכת מעוף+, הנן רספונסיביות ומתאימות את עצמן אוטומטית לכל מסך. כך שבעת שימוש במכשיר חכם כגון סמארטפון/טאבלט, הניווט אל היעד הופך לפשוט ונוח.

הייחודיות של מערכת זו באתר, היא האפשרות לקשר בין תוכן למיקום. בעצם, המשתמש מקבל את כל המידע הנחוץ לו באתר > גם מידע אודות המקום וגם מיקום מדויק שלו על גבי מפה מה שמאפשר לו לנווט אליו בקלות.

יתרונות המערכת:

  • המערכת מבוססת על מפות גוגל.
  • אופן השימוש קל לתפעול וידידותי למשתמש.
  • לישובים בהם יש הרחבה קהילתית - המפה מאפשרת מידע חשוב וחיוני עבור חברי הישוב והתושבים הנקלטים.
  • שימוש יעיל וקל עבור בעלי תפקיד הנותנים שרותים לחברים בישוב (התמצאות וקריאות שירות).
  • תצוגה מרשימה באתר ע"ג המפה עם אפשרות להוסיף מידע ותוכן עבור כל נקודת ציון
  • עבור לקוחות מעוף+ - המערכת היא ללא עלות.
  • עבור רכישה של מערכת זו בלבד יש לשלם אך ורק על הקמת המערכת, ללא עלות חודשית.

דוגמאות לשימוש במפות :
מפת המוסדות ביישוב: ניתן לסמן על גבי המפה את מיקום המוסדות המרכזיים כגון מזכירות היישוב, מרפאה, בתי ילדים, מקלטים שכונתיים, מועדון חברים, בית העם ועוד.
הסמן ע"ג המפה הוא למעשה קישור שמביא את הגולש לדף המוסד בו אפשר לציין את שעות הפתיחה, פרטים ליצירת קשר ונתונים רלונטיים נוספים.

מפת בתי התושבים והחברים
: אפשרות למפות את כל הבתים ביישוב ולציין את שם החבר/תושב או בית לאורחים, בספר טלפונים ניתן לשלב סמן/קישור של בית התושב/חבר עם שם הדיירים, ולראות בו את מיקום הבית.

מפת מיקומי התושבים בעת חירום > על גבי המפה מיקום כל תושב שדיווח על מיקום ומצב, מצב מופיע בצבעים שונים ב מתורגמת לטבלה מפורטת מרכזת וממיינת את הנתונים לפי אזורים בארץ.

מפת עסקים וחנויות:

בכל אחד מדפי העסקים והיזמויות של היישוב או ביישוב, ניתן לשלב בקלות מפת הגעה באמצעות מערכת זאת. ניתן לשלוח קישור של דף העסק הכולל את מפת הגעה ללקוחות. ריכוז מפת העסקים והחנויות על גבי מפה הוא כלי שימושי וגם מביא תועלת, שימושיות ודינמיות לאתר.
מפת האזור: מתאים למועצות וארגונים אזוריים ומכיל את כל האפשרויות והיתרונות שצוינו מעלה - לחצו כאן דוגמא .
מערכת המפות הינה חלק ממעוף+, מערכת מידע ותקשורת קהילתית, ללא תשלום נוסף.

מפת בית קברות של הישוב:
בקלות ובפשטת אפשר להקים מפה שתכלל את מיקום הקברים. בלחיצה על שם הנפטר ע"ג המפה מגיעים לדף הנפטר הכולל תמונה, תאריך לידה ופטירה, טקטס תמונות וקישורים וגם מפה עם ציון מיוחד של מיקום המצבה. כמו כל האתר גם מדור זה מואתם למובייל באוםפן מושלם.


לפרטים:  ישראל רפפורט 054-2209086

כתבות קשורות