תודה, הערכה ומלים חמות על הקמת אתר "אדמתי"

8.8.2017 

לכבוד

חברת אפקט מערכות,

צוות החברה,

שדרות

 

הנדון: תודה, הערכה ומלים חמות על הקמת אתר "אדמתי"

 

מקצועיות, מצוינות, הקשבה, פתיחות ודיבור עם הלקוח בגובה העיניים – הם היסוד למהלך המוצלח של הקמת אתר עמותת 'אדמתי' על ידי צוות אפקט מערכות.

הגעתי לתהליך עם היכרות מוקדמת ומוצלחת עם החברה, לאחר כעשור של תפעול אתר משולב ורחב ממדים שהקימה אפקט מערכות עבור המועצה האזורית מטה אשר. ובכל זאת הופתעתי לטובה ממערכת 'מעוף' של החברה אליה נחשפתי לראשונה. המערכת ידידותית מאוד, קלה להבנה ומאפשרת דו שיח יעיל ומהיר בין הלקוח לבין החברה המקימה.

סוד ההצלחה טמון בפשטות, בגמישות ובתחכום של מערכת 'מעוף', לצד צוות מקצועני של החברה. שני צדי המשואה הובילו להקמת אתר מהירה, יעילה ומוצלחת.

ראוי לציין גם את הפתיחות של צוות 'אפקט מערכות' להערות ולהצעות שיפור במערכת אותה הם מציעים. הפתיחות כללה גם תכנות מחדש ופיתוח - יש מאין, ללא עלות - של פתרונות ושיפורים שהצעתי. אין ספק שמדיניות זו תורמת לקוח, אך יוצרת בה בעת מערכת חיה, מתפתחת ומשתכללת במהירות, שתואמת צרכים בשטח.

אני ממליץ לארגונים לבחור באפקט מערכות כחברה מקימה לאתרם החדש. התנסיתי מול חברה זו במהלך ההקמה והתפעול אתרי ענק, כמו גם אתרי תדמית קטנים יותר. בכל המקרים זכיתי לעבוד עם חברה מקצוענית, ידידותית ויעילה והתוצאות היו בהתאם.

 

בברכה,

שלמה אברמוביץ' - מנור פיתוח עסקי

יועץ אסטרטגי לעמותת 'אדמתי' ומלווה הקמת אתרים עבור חברות וארגונים

http://www.admati.org.il/








                        לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר: ישראל רפפורט 054-2209086, גוני רביב 052-3136201                          



כתבות קשורות