מעוף+ - גרסת יולי 2018

לקוחות יקרים,
בוצע עדכון למערכת מעוף+, בצענו שיפורים רבים והוספנו כלים חדשים. להלן פרוט של החידושים העיקריים:
​​

כלים חדשים:
מאגר מבנים
הוספנו למעוף+ מאגר מבנים שמאפשר ליישוב לנהל קטלוג מפורט של כל מבני היישוב, ניתן לקבוע לגבי כל מבנה: שם, שכונה, מספר, גודל, מספר חדרים, מספר שירותים, מיקום במפה. המערכת מאפשרת תיעוד של היסטוריית דיירים ובאמצעות חיבור אינטגרלי למודול קריאות השירות מאפשרת גם, היסטורית קיראות שירות פר מבנה.
למדריך מפורט, לחצו כאן

פינוי יישוב
הוספנו הרחבה חדשה למודול צח"י של מעוף+. ההרחבה מטפלת בניהול פינוי היישוב במקרה חירום. מטרה ההרחבה היא לסיע לצוות החירום היישובי לנהל ביעילות פינוי מהיר של היישוב. ההרחבה כוללת טיפול של נושא מקומות פנויים ברכבים ואיושם. יחד עם הוספת מודול הפינוי ארגנו מחדש את הרכיב של ניהול מצב חירום ושיפרנו את התצוגה של נתוני מיקום בחירום.
למדריך מפורט, לחצו כאן

טפסי קשר בדפים
מעתה ניתן להוסיף טפסי קשר יעודיים בדפים. לפעמים אנו מעוניינים לשים טופס יצירת קשר שמפנה לכתובת ספציפית בדף ספציפי במקום להתבסס על טופס יצירת קשר הכללי של המערכת.
למדריך מפורט, לחצו כאן

מזל טוב! ציון ימי ההולדת של המשתמשים באתר
כעת, ניתן להוסיף רכיב לעמוד הבית שמאחל מזל טוב לחוגגים יום הולדת באותו היום!
בנוסף, יש אפשרות לשלוח לחוגג המאושר ברכת יום הולדת באימייל שתשלח אוטומטית על ידי המערכת.
למדריך מפורט, לחצו כאן

​שדרוגים:
כתבות קשורות
לפעמים אנו מעוניינים לשלב בדף כתבות קשורות להמשך קריאה. הוספנו אפשרות חדשה בדפים וכעת ניתן להציג בתחתית הדף אוטומטית דפים נוספים לקריאה מהתחום אליו שייך הדף אותו אנו עורכים. בשביל להפעיל אופציה זו, יש לסמן את התיבה "דפים מתחום":

עכשיו כולם יכולים לשלב תמונות בתוכן הדף
עד כה הרשאות כתיבה לתחומים השפיע על יכולת המשתמשים להוסיף פרטי מידע כגון: כתבות, ארועים וכו'. מעתה משתמשים יכולים להוסיף גם פרטי מדיה כגון סרטים, תמונות וכו' בתנאי שמוסיפים אותם לתחומים להם יש הרשאה.
כתוצאה מכך משתמשים שקבלו הרשאה לתחום כלשהו יוכלו גם להוסיף תמונה או סרט לתוכן של כתבה (בתיבה החכמה).


תפריט אישי לפי הרשאות
מגוון הכלים במערכת מאפשרים להעניק לכל משתמש הרשאה לניהול כלי על פי תחום אחריותו (שליחה לתפוצה / ניהול קריאות שירות/ תורים / חירום ועוד). מעתה לכל משתמש, יוצגו בתפריט האישי קיצורי דרך לניהול הכלים שבתחום אחריותו.

שדה פרמטרים חדש
למי שפספס בעדכון גרסה הקודם :) הוספנו לרכיבים באתר את האפשרות לקבוע לכל רכיב פרמטרים אישיים משלו. הפרמטרים משפיעים על העיצוב ועל פעולת הרכיב.
מאז העדכון האחרון, נוספו פרמטרים למציגים נוספים וביצענו שיפורים בחווית המשתמש.
למדריך מפורט, לחצו כאן

תצוגה מקדימה של עיצוב המציגים
עד היום, בחירת המציגים לרכיב נעשתה על ידי שם המציג בלבד, כיום לכל מציג יש תמונת תצוגה מקדימה שמאפשרת למנהל האתר לראות כיצד הנתונים יראו בעיצוב המציג הנבחר.


הוספת רקע לתמונות בכותרת העליונה
כחלק משדרוג הפרמטרים לרכיב, ישנה אפשרות לשים תמונת רקע לחלק העליון באתר.
הגדרת התמונה מתבצעת בפרמטרים של הרכיב 'כותרת עליונה ציבורי/חברים'.

עיצוב חדש לניוזלטר
קצת שינויים אסתטיים לניוזלטר האוטומטי שנשלח מהאתר:


אישור נרשמים לאתר בקליק!
למי שלא מכיר, יש אפשרות להירשם לאתר עצמאיתהרשמה זו צריכה לעבור אישור של מנהל אתר דרך ניהול אתר > משתמשים ואנשי קשר > משתמשים ממתינים לאישור.
לחיצה על הכפתור הירוק, תאשר את בקשת הרשמת המשתמש לאתר.
לחיצה על הכפתור הכחול (עריכה), תאפשר למנהל לעבור על פרטי המשתמש, לשנות אותם, לשייך אותו לתפוצות רלוונטיות ועוד. במידה ומבצעים עריכה ושומרים, המשתמש מאושר אוטומטית אחרי פעולה זו.




למקרה שפספתם את כל העדכונים הקודמים, תוכלו למצוא אותם כאן: עדכוני מערכת מעוף+


כתבות קשורות