יש מה ללמוד מהם! קיבוץ גן שמואל משיק אתר חדש

אנחנו גאים לעמוד מאחוריי בניית אתר גן שמואל - אתר מרשים, מלא בתוכן, מידע ופעילות. 

מנהלי האתר יודעים לנצל באופן מיטבי את יכולות המערכת ולהתאימה לצרכיהם היום יומיים שלהם. הנאה גדולה לראות את האתר גדל ומתפתח.

ואם אתם לא מאמינים לנו, אז הנה כמה מילים ממנהלי האתר ;) :

" לאחרונה השקנו בקיבוץ גן שמואל פורטל חדש המבוסס על מערכת מעוף+ של אפקט מערכות.
מה זה פורטל במילים פשוטות? שער כניסה למתחם של מידע ותקשורת בין הקיבוץ לתושבים לצורך העברת מידע עדכני ותקשורת יעילה ונוחה.
חברי גן שמואל פעילים באתר ואף מוסיפים שדרוגים מדי יום! נתונים אלו אומרים לנו שכשיש אתר שמשמש את קהל היעד שלו, יש הרבה פעילות וגם תגובות מפרגנות :)

באתר אנחנו מציגים את המידע ברמות שונות, החל מתקנונים והחלטות של מוסדות הקיבוץ ועד שעות פתיחה. ישנם מאמרי דעה ודעת, פריטים מעניינים מארכיון הקיבוץ כגון סרטונים, מסמכים וסיפורי "אנו באנו".

הפורטל מאוד פונקציונלי ומקל על החברים בביצוע פעולות כמו: פתיחת קריאות שירות מענפי שירות שונים, הזמנת תורים למרפאה, העברת כספים בין חברים, מסופון חיוב של ענפים (מערכת מאובטחת של העברת כספים), לוח אירועים מעודכן, הרשמה לאירועים ועוד.

גם חברי הקיבוץ שותפים לתוכן האתר והוא מלא בתמונות וסרטונים מאירועי התרבות והחגים בקיבוץ.

משהו שהיה לנו מאוד חשוב הוא הצפייה והתפעול בסמארטפון, שהרי היום זה בסיס לכל פלטפורמה דיגיטלית. אז, הפורטל ממש קל ונוח לצפייה בסמארטפון וגם במחשב כפי שהתרגלנו מהרשתות החברתיות.
רצף העיצוב והמבנה שמתאים את עצמו במעבר בין המחשב לנייד -מאפשר לחברים בכל הגילאים התמצאות אוטומטית באתר וכך - שימוש בכמה שיותר מידע וכלים.
העיצוב נעים לעין, חי ובועט. כיף לגלוש באתר ולעבור מדף לדף ומתמונה לתמונה…"

צוות ניהול אתר גנ"ש.


כתבות קשורות