קריאות שירות בקמפוס גבעת חביבה

סאלח זחאלקה מספר על ניהול תחזוקת הקמפוס באמצעות קריאות שירות של אפקט

אני מבין שאתם בסמינר משתשמים בקריאות שירות של מעוף+?
 כן, אנחנו משתמשים במערכת בקריאות שירות של מעוף+ מזה כ-3 שנים.

אבל נתחיל מההתחלה, מה זה גבעת חביבה, מה הגודל, כמה עובדים, כמה תלמידים, כמה בתים/מרכזים יש...? 
גבעת חביבה זה קמפוס לימודים ומקום שמקיימים בו סמינרים של תנועות נוער, קייטנות, פסטיבלים וכל מיני אירועים יומיים ואירועים עם לינה. שטח גבעת חביבה כ- 150 דונם 30.000 מ"ר בנוי: כיתות לימוד, משרדים, אולמות ושטחים פתוחים מדשאות וכו.
מס' העובדים בגבעת חביבה כ-100 עובדים ויש גם הרבה אנשים ששוכרים מבנים בגבעת חביבה כמו: האוניברסיטה הפתוחה, עמותת יסמינה, המכללה הערבית אמירקאית, מכללת אלמנארה ועוד.

אתה מנהל התחזוקה? כמה שנים אתה עובד בגבעה, מה המשימות שלך? מה ההשכלה שלך?
אני עובד בגבעת חביבה מחודש יוני 1994 (27 שנים) אני מחזיק בכמה תעודות: מפעיל בריכות שחיה, מנהל אחזקה, ניהול פרויקטים בבניה והנדסאי בניין (קונסטרוקטור), אני אחראי 
על כל תחום האחזקה והתפעול של כל הקמפוס.

מה היה לפני שעברתם לעבוד עם מערכת קריאות, איך עבדתם?
לפני שעברנו לעבוד עם התוכנה הייתי מקבל פניות דרך המייל או טלפונים, הייתי מסתובב עם רשימה או שהייתי מסתמך על הזיכרון שלי.

למה בחרתם לעבוד עם הקריאות של מעוף+?
בחרנו לעבוד עם המערכת של אפקט כדי לעשות סדר בתחום האחזקה והתפעול, לתעד את פעולות האחזקה ושיהיה לנו מעקב אחרי הנכסים. זה מאפשר לנו לבנות תוכנית תחזוקה מונעת והשקעות לפי הצורך.

אתה מרגיש שיפורים? במה?
בטח אני מרגיש שיפורים, קודם כל אני לא מפספס שום קריאה כי כל עוד לא סגרתי קריאה פתוחה אני מקבל כל יום תזכורת. אני לא מקבל שיחות טלפון על קריאות שירות, אחזקה ותפעול, הכל אני מקבל לאפליקציה בטלפון הנייד ואני שולט בזה מכל מקום.

האם אתם מחייבים על שירות, איך?
אנחנו מחייבים על שירות את המחלקות והמרכזים. כל קריאה נסגרת עם חיוב ופירוט מה נעשה בפועל ומי ביצע את העבודה. בסוף כל חודש אני מקבל טבלת אקסל עם ריכוז כל הקריאות עם כל הפרטים של הקריאות במרוכז.

תודה רבה סאלח!

כתבות קשורות