פתרון בעיות עם סיסמאות

אזהרה: הפעולות המוצעות במדריך הבא כרוכות בהתערבות קלה בהגדרות תוכנת הגלישה, ולמעשה מגדירות את "איפוס" הגדרות הסייר. איננו לוקחים כל אחריות על איבוד ססמאות שמורות וכד'. כמו כל פעולה ע"פ עצה מאחרים, אל תבצעו פעולות שאינכם מבינים את משמעותן.

הסבר משלנו - כשאתם גולשים בדפדפן כלשהו (אקספלורר, פיירפוקס או כרום) - בכל פעם שנכנסים לאתר נשמרים במחשב שני סוגים של נתונים: קבצים זמניים וקוקיס (עוגיות). אלה הם קבצים שמטרתם לעשות את הגלישה באותם אתרים מהירה יותר בפעם הבאה. הקבצים הזמניים "חוסכים" למחשב שלכם לטעון את הקבצים כל פעם מחדש מהאינטרנט, והעוגיות חוסכות את הצורך לכתוב בכל פעם מחדש את הסיסמאות בכל אתר. אם אתם מוחקים את הקוקיס והקבצים הזמניים, אז בפעם הבאה שתכנסו לאתר כלשהו, זה יהיה כאילו נכנסתם אליו בפעם הראשונה. כלומר, אין בזה שום נזק או הפרעה. מחיקת קבצים זמניים (ולפעמים גם קוקיס) זאת פעולה שאני עושה במחשב שלי אחת לכמה ימים. למנהלי אתרים יש צורך לעשות זאת יותר מאשר גולש רגיל, כיוון שהמחשב מכיר אותם גם כגולשים רגילים וגם כמנהלים, והוא גם רואה את אותו דף במספר גרסאות (כשמשנים דף קיים). איך עושים את זה? בקיצור לחיצה על ctrl+shift+delete, ואז, בהתאם לדפדפן שלך, לסמן את "קבצי אינטרנט זמניים" (cache, temporary internet files) ואם אתם רוצים אז גם את העוגיות (cookies), ולאשר את המחיקה.

שווה לנסות הסרה ורענון של COOKIES הקשורות ספציפית לאתר בניהול שלכם. הלינק מתחיל בכתובת האתר שלכם,
וממשיך ל:/htm-webaxy/ugifletzet.htm
למשל https://www.effect-systems.com/htm-webaxy/ugifletzet.htm
לאחר כניסה לדף המתאים (שימו לב לשנות את כתובת האתר לכתובת האתר שלכם). תזהו שהגעתם לפי מפלצת העוגיות שתופיע בדף. יש ללחוץ על כפתור מחיקת העוגיות בדף, ולאחר מכן לסגור את הדפדפן, ולהתחיל מחדש. הפעם כניסה ומילוי הסיסמא אמור לעבוד כמו שצריך.

אין צורך לבצע את הפעולות ברצף,
מומלץ לנסות לפי הסדר (ההמלצות מסודרות לפי עומק הטיפול בבעיה)
1. בדקו שהדפדפן שלכם איננו במצב תאימות.
2. סגרו את כל חלונות הסייר ונסו מחדש.
3. אתחלו מחדש את המחשב (RESTART) ונסו מחדש.
4. רענון נתוני גלישה לפי הדוגמא


5. אפשרויות נוספות:
א. ייתכן כי הדף שאתם מנסים לערוך אינו תקין, ניתן לנסות ליצור דף חדש באותו מקום.
ב. ייתכן כי אין לכם הרשאות לניהול הדפים בתיקייה הנוכחית, כדאי לנסות לערוך עם משתמש מנהל.
ג. ייתכן כי מוגדר למחשב "חומת אש", מערכת לסינון אתרים או מערכת לגלישה בטוחה. יש לנסות לערוך את הדפים במצב ללא כל הגנה.

ד. חלק מתוכנות האנטיוירוס מפעילות תוספים על הדפדפן שמפריעות לשתול קוקיס של כניסה למערכת קישור להסבר בנוגע להסרה.

6. אם כל זה לא עוזר, נוכל לסייע אם תתקינו במחשב התקול תוכנה שתאפשר לנו ראייה מרחוק של המחשב והגדרותיו. צרו קשר טלפוני ונסייע לכם בעניין.

אין תוצאות